keresőoptimalizálás

Honlapelemzés megrendelése

A honlapelemzéssel megtudhatja, hogy honlapjának miért alacsony a forgalma, miért lépnek ritkán kapcsolatba önnel a honlapon keresztül, vagy a honlapon található elérhetőségeken a látogatók, illetve webshop esetén miért rendelnek ritkán. Megvizsgálom a honlap oldalainak keresési listákon való helyezését és annak okait. Az elemzés eredménye lehet a jövőbeli kereőoptimalizálás alapja.

A szolgáltatás díja: 19.900 Ft (kisadózó számlán, ÁFA nélkül).

A csomagban foglalt szolgáltatás:

A honlapkészítés folyamata

Mint minden produktív folyamatot, úgy a honlapkészítés menetét is optimalizálni kell. Olvassa el, hogy hogyan készül egy keresőoptimalizált honlap.

Miután megérkezik a megbízás egy honlap elkészítésére, néhány alapvető fontosságú dolgot mindenképpen egyeztetni kell. Mert a megbízást ajánlatkérés és ajánlat előzi meg, az ilyenkor már tisztázott, hogy milyen honlap készül. Másként kell nekiállni egy blog, vagy egy, az önkifejezést szolgáló honlap elkészítésének, más szempontokat kell figyelembe venni egy vállalkozás honlapjának elkészítésekor, különösen egy webshop esetében.

Ajánlatkérés keresőoptimalizálásra

Ha honlapja nem úgy teljesít, ahogy azt elvárná, ha kevés a látogatója, vagy ha látogatója van, de ők nem lépnek kapcsolatba Önnel, vagy nem vásárolnak, akkor keresőoptimalizálásra van szüksége. Kérje ajánlatomat az alábbi űrlap kitöltésével. Én tudom, hogy mit kell tenni, hogy a honlap hasznot hozzon!

Kulcsszavak kiválasztása

A keresőoptimalizálás (SEO) egyik alapja, hogy olyan kulcsszavakat használunk a tartalomban és a honlap fontos területein, amelyekre találatokat szeretnénk kapni a keresőkben.

Nem mindegy persze, hogy a kereső hányadik oldalon listázzák ki honlapunk linkjét. Ehhez először ki kell választanunk a megfelelő kulcsszavakat, vagy a kulcsszavakból álló kifejezéseket, majd azokat úgy, olyan sűrűségben és olyan helyeken kell megjelenítenünk a tartalomban, hogy abból a keresők a tartalmat relevánsnak találják.

SEO vagy SEM?

SEO vagy SEM, illetve keresőoptimalizálás, vagy keresőmarketing. A két kifejezés csak látszólag hasonló, de teljesen más a céljuk.

A SEO = Search Engine Optimization, azaz keresőoptimalizálás. A SEM = Search Engine Marketing, azaz keresőmarketing, másként online marketing. A SEO abban segít nekünk, hogy honlapunk tartalma organikus kereséssel jó helyezést érjen el a keresők találati listáin, a SEM pedig már akkor jön jól, ha jól optimalizált honlapunk forgalmát fizetett eszközökkel szeretnénk növelni.

Honlapkészítés és keresőoptimalizálás by erdelyik

Honlapokat készítek, keresőoptimalizálással és különböző szövegek írásával foglalkozom. A honlapkészítés a cél, olyan honlapoké, amiket szeret a Google.

Honlapkészítéssel azóta foglalkozom, mióta Magyarországon is elérhető az internet. A honlapkészítés mellett fontosnak gondolom a keresőoptimalizációt (SEO) is, hiszen a honlapoknak dolgozniuk kell. Amikor kezdtem, akkor még notepad-ben kódokat írtam, ami aztán a böngészőben mutatta meg magát. Mindent kézzel formáztunk akkor, nem ismertük a css-t és a javascriptet, azt pedig el sem tudtuk képzelni, hogy a honlap látogatói „visszabeszélhetnek”.

A következő lépést az adatbázisok használata jelentette, egyszerre ismerkedtem a php-val és a MySQL-lel. Aztán a web 2.0 és a közösségi felületek véglegesen megváltoztattak mindent, ami addig az internetet jelentette. Ma már az online felületeken az interaktivitás, a látogatókkal történő kétoldalú kommunikáció az alapvető elvárás, illetve a keresőoptimalizált forrás és tartalom.

Fentiekből tehát következik, hogy elkezdtem keresőoptimalizálással foglalkozni. Nem voltam persze egyedül, nem én fedeztem fel a spanyolviaszt. Amikor a Google, a Yahoo és később a Bing kezdte meghatározni, illetve átformálni a felhasználói szokásokat, egyértelművé vált, hogy csak az a honlap számíthat látogatókra, amelyiket a keresők jó helyen listáznak a találati oldalakon.

Pontosan tudom, hogy a jól optimalizált honlapon együtt van a tartalom és a forma. Jól megírt és jól strukturált szövegek, továbbá jól felépített oldalforrás szükséges ahhoz, hogy a keresők relevánsnak ítéljék meg az oldalt. Figyelni kell tehát arra, hogy a honlapkészítés során használt technológia tartalmazzon minden, a honlap megfelelő működéséhez, gyors eléréséhez szükséges funkciót és figyelni kell a szövegekre.

A szövegeknek persze jóknak kell lenni, ez még közhely. De más szöveg szükséges egy honlaphoz, mint egy publikációhoz, vagy irodalmi szöveghez. Itt a szövegnek önmagában is kommunikálnia kell a keresőrobotokkal. Tartalmaznia kell a fontos kulcsszavakat, azokat megfelelő számban kell használni és a megfelelő helyeken kell őket elhelyezni. Az internetes szöveg ne legyen irodalmi, még akkor sem, ha persze a szövegekre vonatkozó általános szabályokat be kell tartani. Itt azonban nem elvárás a szóismétlések elkerülése, sőt, gyakran ez a cél. Ismételgetni kella kulcsszavakat, persze el kell kerülni a kulcsszóhalmozást.

Arra törekszem, hogy azoknál a honlapoknál, amelyekhez hozzányúlok, a tartalom és a forma egységben legyen. Jól programozott háttérrel jól elkészített szövegek párosuljanak.

Szövegírás

A honlapokon megjelenő szövegeknek tartalmazniuk kell a fontos kulcsszavakat, nem mindegy, hogy azok hol helyezkednek el és hogy a szöveg mekkora.

Sokan abban a hitben készítenek honlapokat, hogy arra elég a prospektusukba már megírt szöveg, vagy a beszállítójuk honlapjáról átemelt leírások. Aztán, amikor a honlapra hetek óta nem érkezik látogató, ha meg érkezik, de egyik sem keresés folytán, akkor gondolkodnak el.

Keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás (SEO) az az eszköz, amivel növelheti honlapja látogatottságát, vállalkozása forgalmát és bevételét. Honlapja jó találatokat ér el a keresőkben?

Ha a fenti kérdésre a válasz: „nem”, vagy „nem túl jó”, akkor kérem, olvassa el, hogy mit ajánlok arra, hogy honlapja forgalmát növeljem, így közvetve megsokszorozzam vállalkozása bevételeit. A keresőoptimalizálás nem ördöngösség, sokkal inkább egy hasznos üzleti eszköz.