SEO

Sokan azt gondolják, hogy csak kitalálnak kulcsszavakat és működik. De nem. Ha nem készít keresőoptimalizálási tervet, esélye sincs. Ráadásul ez az a terv, ami folyamatosan alakul és sohasem teljesül.

A keresőoptimalizálás (SEO) egyik alapja, hogy olyan kulcsszavakat használunk a tartalomban és a honlap fontos területein, amelyekre találatokat szeretnénk kapni a keresőkben.

Nem mindegy persze, hogy a kereső hányadik oldalon listázzák ki honlapunk linkjét. Ehhez először ki kell választanunk a megfelelő kulcsszavakat, vagy a kulcsszavakból álló kifejezéseket, majd azokat úgy, olyan sűrűségben és olyan helyeken kell megjelenítenünk a tartalomban, hogy abból a keresők a tartalmat relevánsnak találják.

SEO vagy SEM, illetve keresőoptimalizálás, vagy keresőmarketing. A két kifejezés csak látszólag hasonló, de teljesen más a céljuk.

A SEO = Search Engine Optimization, azaz keresőoptimalizálás. A SEM = Search Engine Marketing, azaz keresőmarketing, másként online marketing. A SEO abban segít nekünk, hogy honlapunk tartalma organikus kereséssel jó helyezést érjen el a keresők találati listáin, a SEM pedig már akkor jön jól, ha jól optimalizált honlapunk forgalmát fizetett eszközökkel szeretnénk növelni.

Honlapokat készítek, keresőoptimalizálással és különböző szövegek írásával foglalkozom. A honlapkészítés a cél, olyan honlapoké, amiket szeret a Google.

A keresőoptimalizálás (SEO) az az eszköz, amivel növelheti honlapja látogatottságát, vállalkozása forgalmát és bevételét. Honlapja jó találatokat ér el a keresőkben?

Ha a fenti kérdésre a válasz: „nem”, vagy „nem túl jó”, akkor kérem, olvassa el, hogy mit ajánlok arra, hogy honlapja forgalmát növeljem, így közvetve megsokszorozzam vállalkozása bevételeit. A keresőoptimalizálás nem ördöngösség, sokkal inkább egy hasznos üzleti eszköz.